Τρώτε πολύχρωμα για την καταπολέμηση του καρκίνου
Τρώτε πολύχρωμα για την καταπολέμηση του καρκίνου Η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία εκτιμά ότι το 35% των θανάτων από καρκίνο μπορεί να αποδοθεί σε διατροφικούς παράγοντες.
Διατροφικές συστάσεις κατά του καρκίνου
Οι έρευνες δείχνουν ότι οι διατροφικές συνήθειες συνδέονται στενά με τον καρκίνο. Αν και το κάπνισμα, το αλκοόλ, το υπερβολικό βάρος, οι περιβαλλοντικοί και γενετικοί παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του καρκίνου, μια διατροφή που περιλαμβάνει υγιεινή διατροφή παρέχει σημαντικά οφέλη στην καταπολέμηση του καρκίνου. Πρώτα απ ‘όλα, είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε ότι κανένα μόνο θρεπτικό συστατικό δεν εμποδίζει τον καρκίνο. Ωστόσο, οι σωστοί συνδυασμοί μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Επιλέγοντας τα δύο τρίτα των τροφίμων στο πιάτο σας από φυτικές πηγές και το ένα τρίτο από ζωικές πηγές ξεχωρίζει ως το πρώτο βήμα στην πρόληψη του καρκίνου. Τα φρούτα και τα λαχανικά στην εποχή είναι πλούσιες πηγές θρεπτικών ουσιών για την καταπολέμηση του καρκίνου. Χρωματίστε το πιάτο σας. Ιδιαίτερα δώστε προσοχή στα σκούρα πράσινα φυλλώδη, κόκκινα, λαχανικά Orange και μια ποικιλία φρούτων και λαχανικών. ΕΚΤΟΣ από την κατανάλωση πολλών εποχιακών χόρτων στο πρωινό το πρωί, φροντίστε να εστιάσετε σε σαλάτες και λαχανικά στο μεσημεριανό γεύμα και το δείπνο και να προτιμήσετε φρούτα όπως μήλα και μπανάνες αντί για συσκευασμένα σνακ σε σνακ. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι διατροφικές συνήθειες συνδέονται στενά με τον καρκίνο. Η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία εκτιμά ότι το 35% των θανάτων από καρκίνο μπορεί να αποδοθεί σε διατροφικούς παράγοντες. Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες και ισορροπημένη περιεκτικότητα σε λιπαρά μειώνει τον κίνδυνο πολλών καρκίνων. Τρώτε πολύχρωμα για την
Σχέδιο διατροφής κατά του καρκίνου
Οι αρχικές συστάσεις του Αμερικανικού Ινστιτούτου Ερευνας για τον καρκίνο για μια διατροφή πρόληψης του καρκίνου.
• Περιορίστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος στα 100 γραμμάρια την ημέρα, • Περιορισμός της κατανάλωσης λιπαρών τροφών, • Αποφύγετε τα αλμυρά σνακ, • Προσθέστε αλάτι στο φαγητό σας αντί για μπαχαρικά. • Μην πίνετε περισσότερο από 1 ποτό αλκοόλ για τις γυναίκες και 2 ποτά για τους
άνδρες,
• Απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος σας, • Τρώτε 5-9 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, • Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ποικιλία από φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
Το πράσινο τσάι είναι ένας μαχητής του καρκίνου
Το πράσινο τσάι έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το πράσινο τσάι εμποδίζει την ανάπτυξη καρκίνου στο παχύ έντερο (έντερο), το ήπαρ, το στήθος, τον προστάτη και τα κύτταρα. Παρόμοιες επιδράσεις παρατηρούνται στον ιστό των πνευμόνων και στο δέρμα. Σε μακροχρόνιες μελέτες, το τσάι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου της ουροδόχου κύστης, του στομάχου και του παγκρέατος.
Προσοχή στα επεξεργασμένα προϊόντα κρέατος και στη ζάχαρη
Η μείωση της κατανάλωσης μεταποιημένων προϊόντων με βάση το κρέας, όπως το σαλάμι, το λουκάνικο και το πεπερόνι, συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του στομάχου και του παχέος εντέρου. Οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στην αλάτιση και το κάπνισμα αυξάνουν επίσης τον κίνδυνο. Πάρτε τη ζάχαρη σας από τα φρούτα, τα οποία είναι φυσικές πηγές ζάχαρης. Τα συμπληρώματα διατροφής πρέπει επίσης να αποφεύγονται. Η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και το Αμερικανικό Ινστιτούτο καρκίνου αναφέρουν ότι είναι πιο ευεργετικό να λαμβάνετε βιταμίνες και μέταλλα από φυσικές πηγές αντί για φάρμακα. Το μαγείρεμα είναι επίσης πολύ σημαντικό για την καταπολέμηση του καρκίνου. Το τηγάνισμα, το ψήσιμο και το μπάρμπεκιου αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου με την εμφάνιση επιβλαβών χημικών ουσιών. Τρώτε πολύχρωμα για την
Αυτά τα τρόφιμα είναι πρωτοπόροι στη μάχη
Φροντίστε να συμπεριλάβετε λυκοπένιο ειδικά στις μαγειρεμένες ντομάτες, καθώς αυξάνεται η ποσότητα λυκοπενίου. Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά την ημέρα στα γεύματα ή τις σαλάτες σας. Τα αποξηραμένα όσπρια περιέχουν φυτοχημικά που προστατεύουν τα κύτταρα από τη βλάβη των κυττάρων που προκαλείται από τον καρκίνο και μελέτες δείχνουν ότι αυτές οι ουσίες επιβραδύνουν την ανάπτυξη του όγκου και εμποδίζουν τα καρκινικά κύτταρα να βλάψουν τα κοντινά κύτταρα. Τα λαχανικά που περιέχουν ενώσεις θείου όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, τα λαχανάκια βρυξελλών και τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι επίσης αποτελεσματικοί μαχητές. Ενώ το πόσιμο νερό μπορεί να προστατεύσει από τον καρκίνο της ουροδόχου κύστης, οι ξηροί καρποί δεν πρέπει να αγνοούνται. Τα μούρα όπως οι φράουλες, τα σμέουρα, τα βατόμουρα και τα βατόμουρα περιέχουν ένα φυτοχημικό που ονομάζεται ελλαγικό οξύ. Αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου με
την απενεργοποίηση ορισμένων καρκινογόνων ουσιών και την επιβράδυνση της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων.

